1.10.2014

Aakkoskuvahaaste

Lokakuu on välikuu. Kesän lämpö on jo ihan ohi, mutta ihan vielä ei ole sosiaalisesti hyväksyttyä panostaa jouluun... Joten kiva pikku projekti tulee tarpeeseen. Oon välillä tehnyt Instagramissa Fat Mum Slimin Photo A Day -haasteita, ja tänään alkavan lokakuun kuvahaaste sopi minulle ja N:lle kuin nenä päähän: aakkosvalokuvahaaste!


 Ideana on siis ottaa joka päivä valokuva annetusta teemasta ja jakaa se jossain tägillä #fmsphotoaday (Fat Mum Slim kuva päivässä). Minä olen tähän asti jakanut omat kuvani Instagramissa ja vähän rajatummalle porukalle Facebookissa.


Milssonmanit

Tässä on N:n ensimmäinen kuva. Kun kerroin, että tänään on aiheena A niinku mikä?, niin vastaus oli heti selvä: auto. Oltiin jutellessa tulossa kävellen (rattailla) kerhosta kotiin, mutta N halusi ottaa kuvan vasta kotona, leluautoista. Samalla katsottiin Autot 2 -elokuvan parhaita kohtia dvd:ltä. N asetteli autot, otti kuvan mun puhelimella (jotta saan jaettua sen helposti), valitsi Instagramissa filtterin ja reunat.

Huomenna aiheena on B niinku... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti